Recollida sinaturas "Lugo quere tren"

Ana Pontón: «Lugo non pode perder o tren, ten que subirse ao transporte sostible e eficiente»

Entre as medidas propostas, que se cumpran os prazos nas obras de electrificación e modernización na conexión Lugo-Ourense, modernizar a liña de conexión Lugo- A Coruña, que está sen electrificar, acabar coa discriminación de que Lugo sexa a única capital de provincia sen conexión directa coa capital de Galiza, bastaría cunha obra de 27 quilómetros de vía para conectar as paradas de Curtis e Ordes creando unha traxecto directo desde Lugo a Santiago de Compostela.
Néstor Rego

BNG chama a derrogar integramente a Reforma Laboral do PP

Rego salienta que, se os partidos do Goberno quixeren, existe unha maioría parlamentaria ampla que permitiría aprobar unha normativa laboral que “recupere e consolide dereitos” para a clase traballadora

O BNG apoia as mobilizacións convocadas pola CIG en diversas cidades e localidades da Galiza para o vindeiro domingo, día 30

Mini Rivas

BNG reclama prezos xustos para a produción de vacún

Xosé Luís Rivas reclamou abrir unha liña de axudas para o sector,  un Foro con representación  dos axentes da cadea de produción e elaborar un Plan estratéxico para impulsar o comercio dos produtos directamente, ou en  plataformas electrónicas.