Lei de Cambio Climático e sector pesqueiro e marisqueiro: que di o BNG e que di o PP

BNG vs PP
Como o PP se dedica a encerellar, explicamos brevemente o que di o BNG e o que di o PP sobre a Lei de Cambio Climático impulsada por PSOE-UP, que afecta gravemente o noso sector pesqueiro e marisqueiro.
QUE DI O BNG   QUE DI O PP
  • Estamos de acordo en lexislar para favorecer unha transición xusta de cara o uso das enerxías renovábeis que contribúan a reducir os gases de efecto invernadoiro.
  • Porén, esta lei impulsada por PSOE e UP desde o goberno español, no seu artigo 18, prexudica gravemente os sectores pesqueiro e marisqueiro galegos , así como as actividades inducidas (depuradoras de marisco, cocedeiros, conserveiras, etc), básicas para o mantemento deste sector produtivo.
  • O recollido nese artigo 18 do proxecto de lei representa, de facto, unha modificación da lei de Costas e provoca unha grande discrepancia entre a visión da cadea mar-industria e a do propio ministerio sobre a alteración da vixencia das concesións administrativas asentadas á beira do mar vinculadas a esta actividade produtiva.

QUE FAI O BNG   QUE FAI O PP

• Mentir.
  • Presume estar do lado do sector marisqueiro e pesqueiro, mais logo é o BNG quen defende no Parlamento Galego, no Congreso ou no Parlamento Europeo o sector das graves repercusións do Brexit, por citar un exemplo.
  • Coa escusa desta lei de cambio climático, o PP defende basicamente os intereses de ENCE, que impide sanear a ría de Pontevedra e recuperala para o marisqueo. ENCE é o único que lle preocupa.