Galegas 2020

Ana Pontón pide en Redondela unha gran mobilización de todas as persoas que queren abrir un tempo novo en Galiza

Acto Redondela

Peaxes inxustas, saneamento da ría, tren que pasa polo municipio pero non presta servizo á veciñanza, entre os retos que abordará un Goberno liderado polo Bloque

Bará: “temos un proxecto transformador como demostramos nos concellos nos que gobernamos que queremos trasladar a todo o país

A portavoz nacional e candidata á Presidencia, Ana Pontón, instou a veciñanza de Redondela a unha mobilización masiva nas urnas para abrir un tempo novo da man do BNG o 12 xullo e deixar atrás a Galiza “minguante” que nos deixan once anos de goberno do PP, nun acto que tivo lugar no multiusos da Xunqueira, no que tamén participou o portavoz municipal, Xoán Carlos González, a candidata pola localidade, Yésica García, e o cabeza de lista por Pontevedra, Luís Bará.

Previamente, a líder nacionalista mantivo un encontro coa asociación feminista As Paxaretas, coa que abordou cuestións relacionadas coa igualdade real ou da loita contra a violencia machista, que o BNG converterá en cuestión prioritaria de goberno, empezando por incrementar os recursos na loita contra a violencia machista até o 1% dos orzamentos da Xunta, 100 millóns de euros.

Durante o acto con militancia e simpatizantes, a portavoz nacional pandemia trouxo profundas mudanzas, salientou a líder nacionalista, pero hai unha cuestión que ten máis vixencia que nunca: a necesidade de abrir un tempo novo logrando un cambio galego nas urnas da man do BNG. “Estou máis ilusionada que nunca coas posibilidades que ten o Bloque de obter un gran resultados o 12X e poder cambiar o rumbo do país nos vindeiros anos, teño máis ilusión que nunca con que consigamos escribir unha páxina na historia, facendo que por primeira vez Galiza teña unha muller e unha nacionalista presidenta”.

Pontón deixou claro que ante as urnas só hai dúas opcións: ou o inmobilismo do PP ou o cambio galego do BNG, para saír adiante dunha crise que deixa miles de persoas nun ERTE, ERE, no paro, que deixa a miles de autónomos pendentes dun fío e, neste escenario, o BNG “non vai permitir que a paguen @s de sempre”.

“O 12X temos a oportunidade de abrir portas e ventás e que entre aire fresco na Xunta, a oportunidade de abandonar o inmobilismo dun Feixóo que se esconda tras a pandemia para agochar once anos de fiasco que nos deixan unha Galiza en crise económica, social e política; para deixar atrás o fiasco de once anos de submisión, antes a Raxoi e agora a Casado; unha Galiza con cero transferencias nunha década, cun avellentamento galopante e cunha crise demográfica reflexo da agónica situación socioeconómica e laboral que nos deixa o candidato do PP”, alegou.

Pero hai alternativa para lograr un cambio real, á que representa “o proxecto autocentrado, innovador e futurista” do BNG, -proclamou-, desde o convencemento de que “somos a única forza capaz de ofrecer unha solución de futuro con garantías, con seriedade e con solvencia contrastada, porque somos unha forza de fiar”, alegou.

Un proxecto que tamén implica poñer en marcha medidas a favor de Redondela, asumindo a defensa de cuestións que son clave para este concello pero que levan anos esperando unha solución, como acabar cunha peaxe inxusta; o saneamento da ría ou o feito de o tren pase polo concello pero ser dar servizo aos propios veciños e veciñas, cuestións todas que serán tidas en conta desde un Goberno da Xunta liderado polo BNG.

Candidatura que suma ilusión e apoios

A líder nacionalista salientou que a candidatura que representa “xera cada día máis ilusión, simpatía e adhesións” de aí o seu convencemento de que Bloque vai “dar a badalada” o 12X e Galiza poderá escribir unha nova páxina na historia “un goberno liderado por unha presidenta nacionalista cun proxecto de futuro para a nosa nación”. “Redondela tamén precisa abrir un tempo novo, conseguir un cambio real da man do BNG que mellore a vida da xente deste municipio”, concluíu.

Pola súa parte, o cabeza de lista do BNG por Pontevedra, Luís Bará, asegurou hoxe en Redondela que o Bloque está preparado para gobernar, ten un proxecto propio, transformador, pensado “dende nós e para nós,” co aval dos gobernos municipais que están facendo as políticas máis avanzadas e transformadoras en Galiza, “e coa proba de que están continuamente recibindo premios e recoñecementos internacionais”.

Activar á xente moza

Segundo dixo o nacionalista, este proxecto propio ten como obxectivo poñer o país en marcha despois de 11 anos de estancamento e parálise. “Galiza é como un coche co motor parado que temos que reactivar”, dixo, para insistir en que hai que poñer o país a producir naqueles sectores nos que hai potencial e riqueza, tanto na terra, no mar, no monte, na cultura, na tecnoloxía, na industria, como no coñecemento.

“Temos que activar o cambio galego e para iso é precisa unha grande mobilización o próximo 12 de xullo, a mobilización do voto da xente moza, do voto urbano, do voto que pode parar a abstención que é o grande aliado do PP, para facer posible ese cambio galego e dar paso non a esta anormalidade na que nos queren facer vivir, senón nun país novo, con esperanza e con futuro, capacidade de decisión, con ferramentas políticas e financeiras, un país coa enerxía da investigación e da innovación, definitivamente presidido por una muller nacionalista e feminista como Ana Pontón”, afirmou Bará.