Ana Pontón encabeza a candidatura da Executiva nacional do BNG aprobada, por unanimidade, no Consello Nacional

Ana Pontón

A candidatura, coa mesma equipa de dirección que logrou a remontada do BNG, será sometida á votación da militancia na XVII Asemblea Nacional e responde á premisa de “manter o que funciona”

Ensanchar a organización, avanzar nas eleccións municipais e xerais,  fitos previos ao reto que se fixa o BNG  para presidir o goberno de Galiza no 2024

A candidatura á Executiva Nacional do BNG, encabezada pola portavoz da forza nacionalista, Ana Pontón foi aprobada por unanimidade na reunión do Consello nacional, previo á celebración  da XVII Asemblea na Coruña, onde será sometida á votación da militancia.

A candidatura que hoxe aprobamos, dixo a portavoz do BNG, parte dunha premisa básica: “manter o que funciona, aproveitar as persoas e as equipas que teñen mostrado capacidade e valía nos seus postos, tanto de xeito individual como colectivo e manter o groso dunha equipa de dirección que foi capaz de levar ao BNG, desde unha situación difícil e complexa ao mellor resultado electoral da súa historia, de tal xeito que hoxe, somos a segunda forza política do País en disposición de afrontar con éxito o reto de liderar o Goberno de Galiza”.

No ano  2016, lembrou a líder nacionalista, o BNG deu paso a “unha nova equipa para coller as rendas da organización, asumindo responsabilidades  e conformando unha Executiva Nacional que mesturou con acerto a  experiencia e a renovación, como demostran os resultados en termos electorais e sociais. Ese acerto é o que buscamos repetir coa candidatura que hoxe sae deste consello nacional que, en esencia, consolida unha equipa que demostrou a súa capacidade para levar ao BNG á maior cota de respaldo social da súa historia, nesa liña, indicou Pontón  “queremos seguir traballando e  sumar a máis galegos e galegas ao proxecto do  Bloque para  darlle a Galiza un futuro mellor”.

Na súa intervención, Pontón dedicou unha  mención especial ao traballo e dedicación  das catro persoas que saen, por decisión propia, da actual executiva nacional: Susana Camba, Duli Diniz, Xosé Manuel Marcote,  e Xosé Emilio Vicente e tamén fixo unha  mención expresa ás catro persoas que se incorporan: Lucía López, Breixo Lousada, Lois Pérez Castrillo e Manuel Lourenzo. “Sei que ides dar o mellor de vós para lograr todos os grandes retos que temos por diante como organización, que son moitos e moi ambiciosos. Como na anterior dirección, volvemos combinar xuventude e experiencia con estas incorporacións”, reiterou.

Unha candidatura para pilotar un novo ciclo político, no que temos a obriga de seguir interpretando acertadamente o momento social, neste sentido destacou que nas pasadas asembleas o BNG acertou no “discurso claro é actualizado, na aposta pola unidade e a coherencia dunha forza sería e solvente.   Acertamos manténdonos firmes nos nosos principios que nos permitiron endereitar o rumbo do barco”.

XVII Asemblea Nacional

A Asemblea Nacional do 7N na Coruña pechará un ciclo do BNG e dará o pistoletazo de saída para “abrir un ciclo novo, cun gran obxectivo: liderar o Goberno de Galiza en 2024”, recalcou Pontón. Hoxe, dixo, o BNG é a segunda forza política do País e cada día suma máis apoios. Un resultado que ten detrás un traballo “intenso e inmenso da militancia”, -o principal valor da organización-, e resultado, ademais, dunha liña política que conseguiu conectar con miles de galegas e galegos.

Sen renunciar a ningún dos nosos principios, conseguimos situarnos como a alternativa ao PP, cun discurso claro e actualizado, centrado nas preocupacións da cidadanía e, ofrecendo alternativas e solucións aos problemas que impactan de cheo nas familias, na clase traballadora, nas persoas autónomas, na pequenas e medianas empresas.

Ese é o reto que temos por diante, tres anos para percorrer un camiño coa máxima entrega e ilusión. Un camiño que ten polo medio importantes fitos de cara “a esa meta final da Presidencia da Xunta”.

Entre os retos para os vindeiros anos,  a portavoz do BNG avogou por  fortalecer a organización e ensanchar a base social, avanzar nas eleccións municipais “enfrontándoas con decisión e coa convicción de que os nosos proxectos municipais poden chegar á maioría social”. Aumentar a representación nas Cortes do Estado como garantía de defensa dos intereses de Galiza ante o Goberno central, e sentar “unhas  bases sólidas para lograr o obxectivo de presidir o Goberno de Galiza en 2024, disputándolle a hexemonía ao PP”. Para facelo temos  que seguir centrando o traballo do BNG no que realmente lle da sentido á política,  “ocuparse dos problemas da xente e darlles solucións”.

Estou segura, afirmou, que ese é o camiño no novo ciclo político que abriremos tras a asemblea nacional: “con unidade, cunha organización forte e centrando o noso traballo político nas prioridades dos galegos e das galegas”.Temos tres anos para conseguir ese obxectivo e abrir un tempo de esperanza “liderando o Goberno desde a Presidencia da Xunta”.

“Galiza necesita un novo rumbo”  e non podemos escatimar esforzos para poñer fin á desfeita das políticas do PP de Feixóo e ás nefastas consecuencias da súa submisión ao centralismo madrileño. Temos que  evitar que o descontento neste contexto de crise económica, provoque pasotismo, frustración e desmobilización entre a xente, porque iso só favorece ás forzas políticas que queren manter un status quo, un madricentrismo nocivo para Galiza. “Construír un futuro mellor só ten un camiño: ampliar a base social do nacionalismo e que o BNG lidere a Presidencia do País” enfatizou Pontón.

Temos por diante a XVII Asemblea Nacional da que, estou segura, “sairá un BNG con máis forza que nunca para traballar a favor de Galiza e da súa xente”.

PROPOSTA DE CANDIDATURA AO CONSELLO NACIONAL

XVII Asemblea Nacional do BNG