Guillerme Vázquez: "Corrupción tamén é a estafa das preferentes"

O portavoz nacional do BNG insta ao Presidente do Partido popular galego, Alberto Núñez Feijoo a que explique á cidadanía a “conexión de Galiza” co presunto financiamento ilegal do PP

O portavoz nacional do BNG, o grupo parlamentario e diversos cargos institucionais participaron hoxe na manifestación celebrada en Santiago de Compostela para reclamar a “devolución do cen por cen” das participacións preferentes e subordinadas.

Ante os medios de comunicación, o portavoz nacional do BNG, cualificou de “corrupción” dos bancos a estafa das preferentes e demandou unha solución política, “o goberno Rajoy, dixo, ten que establecer as normas para que a banca devolva o que de xustiza é dos seus donos” en alusión aos estafados e estafadas deste produto financeiro.

Guillerme Vázquez tamén lembrou que estes días a actualidade mediática puxo o seu foco “na corrupción e conivencia dos intereses da elite económica e política” e comparou esta circunstancia “coa estafa das preferentes” porque, ao seu xuízo, “ é unha demostración práctica da conivencia deses intereses”.

Devolución inmediata do cen por cen do estafado

O voceiro nacionalista engadiu que esta estafa serviu para financiar “inmoralmente á banca” polo que reiterou que os cartos estafados a miles de galegos e galegas deben ser restituídos na súa totalidade e de “maneira inmediata”.

Feijoo debe explicar a “Galiza connection”

A preguntas dos xornalistas sobre a información publicada en diversos medios de comunicación sobre a presunta financiación ilegal do Partido popular de Galiza, o nacionalista criticou que” Núñez Feijoo, presidente do PP galego, tente desentenderse deste asunto”.

Para o nacionalista, o Presidente da Xunta debe explicar á sociedade galega o significado desa “Galiza connection” e considerou que toda esta trama só é a punta do iceberg dun sistema “corrompido” porque hai existen corruptos e quen corrompe e a corrupción, só pode ser eliminada cunha “rexeneración democrática a fondo”.