Lobeira acusa á RTVG de non informar das Preferentes

O deputado considerou que o tratamento informativo non foi proporcional ao problema xerado por este produto financeiro que afecta a 100.000 persoas en Galiza.

Bieito Lobeira reiterou hoxe en sede parlamentar que, malia enorme magnitude da fraude das preferentes, “a RTVG non informou de maneira proporcional” ao problema social provocado por este produto financeiro.

No transcurso do debate da pregunta nacionalista formulada na Comisión de Control da CRTVG sobre o tratamento informativo da fraude das participacións preferentes, Lobeira afirmou que este foi realizado de maneira”deformada” para non ofrecer  “unha imaxe dunha Galiza con problemas e conflitos”.

O PP xustifica a especulación mentres aplica a austeridade cos máis prexudicados

Neste sentido, engadiu que as mobilización das persoas afectadas denunciando a complicidade da Xunta de Galiza por aplicar “a austeridade” cos de abaixo, mentres xustifican aos especuladores e “ladrón desta estafa”, contradí a imaxe de país “idílico” que a RTVG quer transmitir e esa é a razón, dixo, pola que as “informacións incomodas” son excluídas da programación do ente galego.

Trala resposta do director xeral da CRTVG que xustificou a corrección na elaboración informativa das preferentes, o deputado do BNG denunciou “a censura no tratamento informativo ” e reclamou a celebración dun “debate”, no segmento de máxima audiencia, con representantes da plataforma de persoas afectadas, solicitude sobre a que o director da CRTVG non se pronunciou.