parlamento europeo

Ana Miranda: “É escandalosa a alianza entre dereita e extrema dereita para evitar que a Comisión de Peticións debata sobre a manipulación na CRTVG”

Ana Miranda. Foto: Delmi Álvarez
A eurodeputada do BNG comprométese a seguir defendendo en Europa a demanda do Comité Intercentros da CRTVG polo pluralismo e a liberdade de expresión

A eurodeputada do Bloque Ana Miranda, denuncia a pinza executada hoxe no Parlamento Europeo entre o PP, VOX e Ciudadanos para impedir que a Comisión de Peticións debata a denuncia presentada hai uns meses por traballadores e traballadoras da CRTVG sobre a manipulación informativa na canle pública galega. ”É escandalosa tamén no Parlamento Europeo a alianza entre a dereita e a extrema dereita”, considera Miranda.

A eurodeputada nacionalista lembra que a denuncia presentada por traballadores e traballadoras do ente público galego foi declarada admisible pola Comisión de Peticións no mes de setembro deste ano, mentres que onte, na denominada reunión de coordinadores dos grupos políticos, produciuse un empate técnico á hora de decidir a inclusión desta petición na axenda de xaneiro.

“Produciuse un empate técnico 14 - 14, xa onte o grupo no que está Ciudadanos votou a favor, pero o que hoxe fixo o Partido Popular é vir con eurodeputados que non forman parte desta comisión parlamentar, como o eurodeputado galego Millán Mon, para votar en contra do traslado desta demanda, o mesmo que fixo Vox”, explica Ana Miranda, quen tamén critica á posición da presidenta da Comisión de Peticións -a popular Dolors Montserrat-, “ao non manter a neutralidade que se lle presupón e que debería rexer as súas actuacións”.

Segundo sinala a eurodeputada do Bloque, “hai moita xente que se lle enche a boca para falar de liberdade de expresión, pero cando vén unha denuncia de traballadores e traballadoras que incluso están gañando na xustiza, votan en contra”. Igualmente, critica que eses deputados “entren en avalancha para votar en contra dos dereitos da cidadanía e aos cinco minutos marchan”.

Máis de cinco anos de protestas

Ana Miranda lembra que o Comité de Empresa de traballadores e traballadoras da CRTVG leva máis de cinco anos denunciando a manipulación informativa na televisión pública galega, a discriminación, e a falta de liberdade de expresión nos coñecidos como #VenresNegros. “Desde o Bloque amosamos todo o noso apoio ao colectivo Defende a Galega, que mañá cumprirá a semana 289 de protestas e reivindicacións, e seguiremos defendendo as súas demandas en Europa”, destaca.

Máis en Novas