parlamento galego

BNG presenta unha queixa á Valedora do Pobo ante a reiterada negativa do Partido popular na Xunta a entregar a documentación requirida polo grupo parlamentario

Deputadas do BNG

Daniel Castro afirma que a Xunta  converteuse nun dos órganos “máis opacos e pouco transparentes” en Galiza,  a pesar de ter a obriga de enviar calquera documento solicitado polos deputados e deputadas, nun prazo de 30 días

Pide á Xunta que respecte o regulamento do Parlamento galego e o dereito dos deputados e deputadas á documentación solicitada

Una ampla representación do grupo parlamentario do BNG, encabezada polo deputado Daniel Castro presentou unha queixa ante a Valedora do Pobo pola reiterada “negativa do Partido popular na Xunta de Galiza a entregar a documentación” requirida polo grupo parlamentario nacionalista.

O deputado, Daniel Castro, afirmou que a Xunta converteuse nun dos órganos “máis opacos e pouco transparentes” en Galiza, a pesar de ter a obriga de enviar ao Parlamento galego  calquera documento solicitado polos deputados e deputadas, nun prazo de 30 días. Este proceder, dixo, “non nos deixa outra opción” e despois de varios meses de queixas públicas pola falta de transparencia do goberno ao Parlamento galego, temos que volver a  denunciar  a “ocultación sistemática de información do goberno do Partido Popular”.

Os meses van pasando, explicou o deputado e a “información segue sen chegar porque o Partido popular non quere” e mesmo continuamos agardando por documentación solicitada hai máis de dous anos. Dende o BNG pedimos que “a Xunta de Galiza cumpra o regulamento do Parlamento”.

Feijóo pide en Madrid o que impediu en Galiza

Por outra parte, lembrou que Núñez Feijóo, agora que está en Madrid,  reclama de maneira activa o dereito a “garantir a información” cando foi el o que impediu en Galiza, dende hai case un ano, entregar os contratos adxudicados a Eulen dende o ano 2009. Preguntámoslle ao PP se hai irregularidades neses contratos e se están a protexer a Feijóo e se non é así, porque os esconden? Daniel Castro sinalou  que a directora da  empresa Eulen é Micaela Núñez Feijóo, irmá de Núñez Feijóo.

O deputado sumou outros ámbitos sobre os que a Xunta nega,  de maneira sistemática, a documentación entre os que destacou: documentos relacionados con  ENCE , os 11´7 millóns de euros perdoados á empresa Greenalia da ex-conselleira Beatriz Mato, a CRTVG ou as irregularidades detectadas en diversas residencias de maiores.

O PP utiliza o Parlamento como a súa leira privada

O parlamentario acusou ao Partido popular de actuar como se o Parlamento galego fose “a súa leira privada na que só el pode sachar” e insistiu en que a Cámara galega é  o órgano de representación de todos os galegos e galegas.

“Queda claro que o Partido Popular fixo da excepción a súa normalidade e que a transparencia e o regulamento impórtalle máis ben pouco e é por iso  emprega esta institución como muro de contención para a súa ocultación”.

Daniel Castro remarcou que o BNG quere facer valer os seus dereitos e o “dereito do Parlamento e dos seus deputados e deputadas a poder acceder á documentación solicitada á Xunta” de aí, a queixa ante a Valeduría do pobo ademais de estudar outras accións contra a reiterada vulneración do dereito  dos deputados e deputadas do BNG a coñecer a documentación como acontece en calquera país democrático.

No rexistro da queixa dirixida á Valedora do Pobo tamén participaron os deputados e deputadas: Iria Carreira, Mercedes Queixas, Rosana Pérez, Carme Aira, Paulo Rios e a viceportavoz do grupo parlamentario, Olalla Rodil.