Olalla Rodil: "A visita do ministro de Fomento é unha tomadura de pelo máis a Galiza"

Olalla Rodil
Olalla Rodil

A A-54 carrexa  máis de dúas décadas de promesas incumpridas e propaganda, pero o agravio do Goberno español con Lugo non remata aí.

“O Ministro de Fomento debería aproveitar a súa visita para comprobar de primeira man o desastroso estado no que mantén as estradas de titularidade estatal por toda a provincia, desde A Mariña a Pantón” afirmou Olalla Rodil

A parlamentaria do BNG por Lugo, Olalla Rodil, denunciou “o enésimo acto de primeira pedra do Goberno español na A-54” e afirmou “ esto non fai máis que constatar os incumprimentos e retrasos que acumula o estado nesta infraestrutura. “Transcorreron vinte e seis anos desde que se anunciou a súa construcción e aínda non está rematada nin se prevé a súa finalización até 2022” dixo Rodil.

“O agravio do Goberno español con Lugo non remata na A-54” afirmou a parlamentaria do BNG e convidou ao Ministro de Fomento a “aproveitar a súa visita para comprobar de primeira man a realidade que viven milleiros de persoas que viaxan cada día pola A-6; a N-540 por Chantada; a N-VI; a N-120 entre Pantón e Ferreira de Ramuín; a N-634 en Mondoñedo ou a N-642 entre San Cibrao e Barreiros”. Todas estas estradas polas que transcorren cada día milleiros de persoas e que nalgúns casos, como o da N-120, constitúen algúns dos viais máis perigosos do Estado español. Desde o BNG denuncian o mal estado no que se atopan as estradas de titularidade estatal por toda a provincia de Lugo e convidan ao Ministro de Fomento.

“O desleixo do Goberno e do Ministerio de Fomento con Lugo non se resolve con actos propagandísticos senón con compromisos orzamentarios e actuacións reais que garantan o correcto mantemento dos viais” dixo Rodil e argumentou “E todo isto está a acontecer coa connivencia dunha Xunta de Galiza e do presidente Feijóo, máis pendente de quedar ben co seu partido en Madrid que de defender os intereses de Galiza fronte ao Estado”.

Para o BNG “é absolutamente inadmisíbel que a veciñanza das comarcas de Lugo, de todas elas, teña que padecer as gravísimas consecuencias desta falta de investimentos e non se entende por que o orzamento do Estado remata xusto na fronteira galega”. Rodil sinalou, tamén, “sirvan de exemplo as actuacións levadas a cabo polo Ministerio de Fomento na mellora do firme da A-6 na que se investiron 2,7 millóns de euros entre 2015 e 2017 entre Pedrafita e Vilafranca mais non máis alá, malia que as fochancas son unha constante ao longo de todo o  trazado da autovía por Lugo”.

Desde o BNG esiximos o dereito da veciñanza luguesa a contar cunhas infraestruturas en correctas condicións, que vertebren o territorio e garantan a seguridade na condución. “É unha tomadura de pelo que veñan pór outra pedra a unha infraestrutura que prevén rematar 30 anos despois de comezala ao mesmo tempo que incumpren coas súas obrigas no mantemento das demais estradas de titularidade estatal” concluíu Olalla Rodil.

 

Afíliate, faite do bloque
Anímate a dar o paso, súmate ao proxecto do BNG