galegas 2024

Olalla Rodil: "a partir do 18F reactivaremos o banco de terras para facilitar o uso agrogandeiro dos terreos abandonados de toda Galiza"

Vilalba

O BNG defende un novo modelo de ordenación do territorio que permita impulsar modelos produtivos que favorezan a desintensificación da actividade agraria, co obxectivo de acadar modelos máis sustentábeis ambientalmente e economicamente, ao diminuír os custos de produción

Olalla Rodil: "o 18F, votar ao BNG é votar por un modelo que garanta a continuidade do noso medio rural"

A candidata do BNG por Lugo, Olalla Rodil, visitou unha explotación gandeira en Vilalba onde anunciou que o BNG desde o goberno da Xunta de Galiza reactivará o Banco de Terras, "unha iniciativa posta en marcha cando o BNG tivo responsabilidades de goberno e que coa chegada do PP á Xunta se paralizou". Esta iniciativa "dará unha resposta á falta de superficie para a producción, e garantirá o mantemento dos terreos rurais, ao incorporarse ao banco para o seu arrendamento os terreos que non se atopen nun bo estado de conservación".

O BNG impulsará modificacións na lexislación actual para dirixir a normativa de recuperación da terra agraria cara a garantir a dispoñibilidade de terreos para o sector gandeiro, a viticultura ou o cultivo, optimizando os recursos das distintas explotacións para garantir a súa viabilidade. Outro dos grandes eixos de actuación do Bloque no rural será o apoio aos produtores e produtoras, con medidas como a mobilización de 100.000 hectáreas de superficie agraria útil para facilitar o uso agrogandeiro das que están abandonadas.

Con estas medidas, desde o BNG avanzarase nun novo modelo de ordenación do territorio que permita impulsar modelos produtivos que favorezan a desintensificación da actividade agraria, co obxectivo non só de acadar modelos máis sustentábeis ambientalmente, senón tamén economicamente, ao diminuír os custos de produción.

"Este 18 de febreiro votar ao BNG é votar por un novo modelo de ordenación do territorio que garanta a continuidade do noso medio rural", afirmou Olalla Rodil, que engadiu "temos un proxecto claro para asentar poboación, garantir a dispoñibilidade de servizos e garantir a continuidade das empresas vinculadas ao medio rural". Rodil pediu o voto ao BNG "para poñer fin a 15 anos de abandono do rural por parte do PP, estamos a poucos días de ver a Ana Pontón como primeira presidenta da Xunta de Galiza".