PP vota en contra destinar fondos europeos para desenvolver o tecido socieconómico do rural

Carme Aira
Carme Aira lamentou o veto do PP á iniciativa do BNG e advertiu que remata a negociación da PAC e na distribución dos fondos deben primar medidas contra o baleirado do rural, “unha realidade que o Partido popular persiste en negar”

A deputada do BNG, Carme Aira defendeu unha proposición non de lei para que os  fondos europeos se destinen  a  un Plan de desenvolvemento  do tecido socioeconómico e demográfico “sólido” no medio rural.

Pola súa parte, a portavoz popular, Raquel Arias anunciou o voto en contra do PP á proposta  do BNG argumentando que o goberno galego xa puxo en marcha medidas para desenvolver o rural ao que a deputada nacionalista replicou que resulta imprescindible” que dende a Consellería se dea un “pulo real” ao

desenvolvemento para a pervivencia dos modelos produtivos, territoriais, paisaxísticos e autóctonos” do medio rural. Para acadar este  desenvolvemento, recalcou  urxe   “un plan serio de desenvolvemento rural para este novo período da PAC 23-27” e con tres  tres eixos básicos: “o sector agroalimentar, servizos básicos, para fixar  poboación e  diversificar a  económica”.

A parlamentaria do BNG explicou a urxencia desta reclamación ante o remate da negociación da PAC, encontrándose xa pechadas as negociacións das CCAA e o MAPA a respecto do Primeiro pilar e a piques  de rematar as correspondentes ao Segundo pilar.

Carme Aira reiterou que Galiza precisa dos fondos e sobre todo que “sexan ben distribuídos” para loitar contra o “baleirado rural” e criticou que o Partido popular persista en negar esta realidade.

Para a nacionalista, as medidas implementadas polo goberno galego “son insuficientes" de aí a necesidade, recalcou,  dun Plan con medidas reais para impulsar o medio rural.

A deputada lamentou que o Partido popular rexeitara fortalecer as explotacións familiares, orientar a produción de alimentos de calidade consolidando un tecido empresarial que permita a transformación dos produtos do sector agrario, impulsar novas cadeas de comercialización, garantir o asesoramento público con oficinas agrarias comarcais, favorecer a incorporación da mocidade, pondo terra agraria á súa disposición, incentivar o cooperativismo e apoiar ás microempresas ao que sumou apoiar a I+D+i no sector agroalimentar