Noa Presas acusa á Xunta de neglixente por non ter operativa a base de Vilanova en plena vaga de calor

Base Vilanova

Para o BNG Valdeorras é o exemplo da falta de vontade do PP de protexer Ourense dos lumes e alerta de que despois dun xullo tranquilo pode vir un agosto negro cos deberes sen facer.

Noa Presas, deputada do BNG, visitou novamente a base de Vilanova do Barco de Valdeorras para "comprobar con  estupor como a Xunta de Galiza é unha neglixente pois estamos á metade da campaña de lumes e a base non ten nin sequera iniciadas as obras. Denunciamos hai 15 días que a Xunta incumpría o acordo parlamentar para a reapertura e hoxe seguimos sen un só cambio. Minte a Xunta e minten os seus deputados ao tildarnos de alarmistas cando estamos a ter a responsabilidade que a eles lles falta ao demandar algo tan importante para a zona de Valdeorras e o Macizo.

Presas lembrou que "isto obedece a unha política pirómana que non introduce reforzos para Ourense malia as previsións de calor de agosto e malia saber que este mes e setembro son habitualmente negros para Ourense e a Xunta non ten os deberes feitos".

Base VilanovaFRACASO DA COMISIÓN DOS LUMES, QUE ESQUECE OURENSE E NON INTRODUCE CAMBIOS PROFUNDOS

Presas sinalou a "tremenda decepción do pacto PP PSOE que deixa o ditame da comisión dos lumes sen propostas profundas e que ademais non serán reais neste verán porque non hai vontade nin orzamento e esquece reaponsabilidades políticas". Neste sentido recordou que "volve marxinar Ourense ao non contemplar medidas específicas para as súas condicións sociais e climáticas nin atallar cuestións fulcrais como a fragmentación do dispositivo, ademais de supoñer un ataque á figura dos montes comunais e a renuncia á aposta por un modelo de monte multifuncional e ordenado"