O BNG pide a educación que manteña o ciclo de FP de Emerxencias e Protección Civil que se imparte na Estrada

Reunión Asociación Técnicos Emerxencias

Olalla Rodil ve inaceptable deixar “tiradas” a esas persoas por discrepancias internas de departamentos da propia Xunta, “incapaces de entenderse”

O BNG pide á Consellería de Educación que rectifique e manteña o ciclo de FP de Emerxencias e Protección Civil creado no curso 2015/2106 pero que ven de eliminar repentinamente deixando sen esta opción a 76 persoas que xa estaban inscritas para poder acceder a algunha das 30 prazas que se ofertaban nesta formación.

Unha decisión que o Bloque atribúen a discrepancias internas entre a Consellería de Vicepresidencia e a Consellería de Educación, despois de que non seu día acordaran crear este ciclo a través dun convenio entre ambos departamentos do Goberno de Feixóo, asinado entre Educación e a Academia Galega de Seguridade Pública, adscrita ao departamento de Alfonso Rueda.

“De maneira sorprendente e dun día para outro, despois de ter rematado o período de inscrición para o curso 2019/2020, a Xunta decidiu pechar o ciclo sen máis explicación nin razón que o xustifique que cuestións organizativas entre entidades dependentes do Goberno galego”, indica a viceportavoz parlamentaria, Olalla Rodil, para quen “resulta incríbel que órganos do mesmo Goberno sexan incapaces entenderse para manter unha titulación deixando a 76 persoas tiradas”.

Rodil avanzou que o BNG vai levar este asunto ao Parlamento, tras reunirse cunha representación da Asociación Galega de Técnicos en Emerxencias e Protección Civil, xunto coa portavoz municipal na Estrada, Susana Camba, xa que a formación do alumnado depende unha parte da Consellaría de Educación a través do IES Losada Diéguez e da Academia Galega de Seguridade Pública, ambas as dúas no Concello da Estrada.

“É unha decisión inadmisíbel desde calquera punto de vista, deixa sen posibilidade de cursar esta titulación a moitas persoas que xa se inscribiran e dá, dun día para outro, por finiquitada unha formación fundamental para o futuro persoal técnico en emerxencias e de protección civil”, argumenta a viceportavoz do BNG.

De feito Rodil lembrou que recentemente “a conselleira de Educación dicía na Cámara que este ciclo era de grande utilidade para o país, co seu peche demostra que non lles importa en absoluto”. Por iso, a formación nacionalista vai levar o tema ao Parlamento pois considera “imprescindíbel” que a Xunta garanta o mantemento deste ciclo na oferta de formación profesional, como tamén reclaman desde a Asociación Galega de Técnicos en Emerxencias e Protección Civil.

“Desde o BNG trasladaremos ao Parlamento as demandas do alumnado e pediremos explicacións á Xunta exixindo que se manteña esta titulación e que sexa ampliada como ciclo superior, ao igual que xa acontece noutros territorios”, concluíu Rodil.