“Agora Galiza”, lema da campaña do BNG para as eleccións Xerais do 28 de abril

Presentación campaña
Presentación campaña

Galeguizar a campaña electoral e apostar por ter voz propia no Congreso, obxectivos do BNG nunha campaña de proximidade e man tendida ás persoas que queren sumar para que Galiza non permaneza ausente dos debates do Estado

“Agora Galiza”, lema da campaña do BNG para as eleccións Xerais do 28 de abril

O secretario de comunicación, Xavier Campos e a viceportavoz do BNG, Olalla Rodil presentaron hoxe as liñas e imaxe da campaña aos comicios Xerais  do 28 de Abril baixo o lema, “AGORA GALIZA”.

Ao igual que en anteriores campañas, afirmou o secretario de comunicación, o BNG manterá un “ton positivo, audaz e atrevido”  pero sobre transmitindo   que  o BNG está nun momento  “de plena remontada”, que suma, avanza e aglutina cada día a  máis persoas.

Unha campaña, engadiu, deseñada en tres aspectos: “Un BNG de tempo novo que medra nas expectativas electorais, a constatación de moitos galegos e galegas que nestes últimos tres anos botaron de menos que Galiza tivese voz propia nos debates do estado e o valor dobre do voto ao  BNG que  garante esa voz propia sen intermediarios nin submisións a ningunha forza estatal e con lealdade só a sociedade galega.” Nun escenario sen maiorías absolutas, o BNG impulsará políticas de esquerdas e unha maioría progresista contra a involución democrática. O BNG defenderá medidas que non se levaron a cabo nos últimos anos  polo goberno do PSOE co apoio de Podemos e En Marea, como a derrogación da LONCE ou a reforma laboral.

A nosa campaña, manifestou Campos pretende “galeguizar a campaña electoral” porque hai moita xente  “farta do ruído español” e de escoitar falar da reconquista de España. Os galegos e galegas, explicou, queren escoitar alternativas aos problemas da sanidade pública polos recortes de Feixóo, os empregos en risco de Alcoa, Poligal  ou Ferroatlántica, a estafa da AP-9 ou un sistema ferroviario do século XIX. Destes problemas, recalcou, falará o BNG.

SIN RESPOSTA DE FEIXÓO AO DEBATE CON ANA PONTÓN

O secretario de comunicación  lembrou que o BNG formulou unha proposta ao resto das forzas políticas e a  TVG para celebrar un debate sobre as cuestións que preocupan a todos os galegos e galegas, un debate, dixo Campos, como o que tivo lugar no ano 2008 cos líderes das forzas con representación parlamentaria. A día de hoxe, afirmou, “Feixóo aínda non se pronunciou” e  dende o BNG queremos dicirlle que “non se esconda e debata con Ana Pontón” porque si non o fai debe explicar porque foi posible no 2008 cando era o portavoz da oposición e solicitou un debate que si se celebrou e agora non se atreve.

CAMPAÑA ELECTORAL INCLUSIVA

Por outra banda, o responsable de comunicación fixo fincapé na intención do BNG de dirixirse a todas esas persoas que coma nós,  “viven e senten que é necesario un cambio político.” Neste sentido, recalcou que o BNG  ten  “a man tendida e os brazos abertos” para acoller a todas esas persoas que queiran sumar para que o 28 de Abril, Galiza conte cunha voz propia en Madrid co Bloque Nacionalista Galego.

Pola súa parte, a viceportavoz e membro da Área de comunicación do BNG, Olalla Rodil avanzou que a campaña nacionalista terá unha importante presenza nas redes sociais cunha mensaxe clara: “O BNG suma por Galiza e representa un proxecto político serio e con alternativas reais”.

Rodil salientou que será unha campaña “intensa, de proximidade e con gran protagonismo dos e das cabezas de lista así como da portavoz nacional, Ana Pontón”.

Na liña do secretario de comunicación, Rodil destacou que “Galiza é capaz e ten potencial”, potencial tamén creador polo que a campaña contará co apoio de persoas vinculadas aos ámbitos creativo e artístico.  É unha campaña “colorista, alegre, positiva” e que estará centrada nas cuestións que preocupan aos galegos e galegas, concluíu.