Abonda de mentiras! Declaración do Consello Nacional con motivo do aniversario de Angrois

Flores en memoria das vítimas de Angrois

Declaración do Consello Nacional no terceiro aniversario do accidente de Angrois

Abonda de mentiras!

O Consello Nacional do BNG, reunido o 23 de xullo de 2016, véspera do terceiro aniversario do día en que se produciu o accidente que provocou 81 vítimas e 144 persoas feridas, quere, en primeiro lugar, trasladar á sociedade galega que nunca esquecerá as persoas que faleceron ese día e que continuará a estar á beira dos seus familiares, que loitan incansabelmente por coñecer a verdade, único xeito de que se faga xustiza.

Flores en memoria das vítimas de Angrois

Detrás dunha traxedia como esta hai persoas con nomes e apelidos, persoas que xa nunca festexarán nada cos seus seres queridos. Elas, esas persoas que sofren as ausencias son as que máis nos preocupan hoxe e ás que queremos transmitirlles toda a nosa forza e o noso ánimo, ao tempo que o orgullo polo seu traballo, pola súa constante tarefa por seren capaces de levar a cabo a defensa da dignidade e da memoria.

En tempos de memoria histórixa non podemos deixar que haxa quen, con argumentos esperpénticos, queira enterrar a posibilidade de saber que aconteceu,por que aconteceu e quen foron as persoas (en plural) que tiveron responsabilidade polas decisións que se tomaron.

O BNG pediu desde o primeiro momento que se constituíse unha Comisión de Investigación independente e que houbese responsabilidades polkíticas para que non sucedese nunca máis un accidente destas características. Non cesaremos neste empeño. Non podemos devolver a vida ás persoas falecidas. Si a dignidade. Hoxe, máis que nunca.