Ana Pontón reclama un servizo de hemodinámica de 24 horas para Lugo

Ana Pontón e Olalla Rodil co persoal do HULA

A portavoz nacional do BNG, Ana Pontón reclamou hoxe en Lugo que o servizo de Hemodinámica do HULA permaneza operativo as 24 horas do día porque ante un infarto, “cada segundo conta”.

Para a nacionalista, a falta de operatividade do  servizo durante  24 horas representa unha “discriminación” e pediu ao Partido popular e á Xunta non seguir negando o dereito á saúde aos cidadáns da provincia de Lugo. Todos e todas eles, dixo, pagan os seus impostos e non poden ser tratados como “cidadáns de segunda”.

Visita da portavoz do BNG ao HULAANTE UN INFARTO, CADA SEGUNDO CONTA

Tras manter unha xuntanza co persoal do HULA, acompañada pola deputada  por Lugo, Olalla Rodil e o portavoz municipal, Rubén Arroxo, co fin de coñecer as demandas desta área sanitaria, a portavoz nacionalista avanzou que o BNG presentará no Parlamento galego,  no vindeiro pleno, unha proposta para modificar os orzamentos de 2018 e traspasar 232 millóns de euros para un plan de mellora  da  Atención primaria, “a grande damnificada da política de recortes do PP pese a ser a porta de entrada do sistema público de saúde”.

Recortes e privatización afectan negativamente á calidade de vida e sobre todo á atención sanitaria con longas listas de espera nas especialidades e Atención primaria. Neste sentido, dixo, fan abanear  un dos principais piares da sociedade do benestar, a saúde e  non podemos permitir que o goberno siga adiante con “este programa de demolición”.

Pontón salientou como principal punto negro do sistema sanitario de Lugo a falta do “servizo de hemodinámica durante as 24 horas”. Para a nacionalista, a falta deste servizo durante todo o día  representa  “unha discriminación” para as persoas da provincia de Lugo que pagan os seus impostos e son tratadas como “cidadáns de segunda” polo que volveu a reclamar a posta en marcha de hemodinámica durante as 24 horas do día  porque “os infartos non entenden de horarios”.

Facemos un chamamento ao Partido popular e á  Xunta de Galiza a que baixen “dese cabalo no que están instalados” para negar  o servizo de Hemodinámica as 24 horas e se hoxe temos hemodinámica, explicou, é grazas á presión social. Si continuamos traballando e presionando imos conseguir este servizo durante todo o día porque non  hai ningún argumento económico nin político que o xustifique, só “a cerrazón do PP” con intereses ocultos que descoñecemos.